Sivut

sunnuntai 18. joulukuuta 2016

17+1

On mennyt melkein kuukausi, kun olen viimeksi kirjoittanut. Joulukuun alku oli niin hullun kiireistä, että en kerennyt edes kaupassa käymään. Kaikki aika meni treenaamiseen ja töihin. Viimepäivinä mulla on ollut tarkoitus kirjoittaa, mutta koneemme ei ole toiminut niin en ole pystynyt. Vihdosta viimein se saatiin toimimaan ja pystyn kirjoittamaan hieman dieetti kuulumisia, nythän tuli täyteen tasan kuukausi aloituksesta!



Tosiaan nyt ollaan 4vk painettu ja 17+1 edessä. Kuukausi on mennyt tosi nopeesti ja ollut älyttömän kiireinen. Olen ollut treenaamassa monena päivänä tuplatreenit ja mennyt loppupäiväksi töihin. Siinähän se aika on sitten kulunut. En ole oikeastaan muuta tehnytkään tänäaikana. Itsenäisyyspäivä oli hieman poikkeuksellinen, kun näin kisaaja tiimikavereita ja kävimme trampoliiniparkissa, salin ja poseeraamisen lisäksi. Meillä oli älyttömän hauska päivä ja tramppaparkissa hiki virtasi ja kaikilla oli tosi hauskaa.

Kuun alussa mulla oli myös ylppärijuhlat perjantaina ja lauantaina. Juhlatkin vei hyvin energiaa ja ihan pelkkiä lepolepo päiviä ei ole ollut, kuin pari. Seuraavan yritän pitää joulupäivänä. Silloin en siis tee aamuaeroa tai treeniä. Huomennahan mulla kiristetään entisestään dieettiä. Treenejä tulee yhteensä 10, kun hiittiaerot ja treenit lasketaan yhteen. Työt kuitenkin vähenevät joulun jälkeen niin uskon, että saan treenit tehtyä hyvin, vaikka jännittää ihan hirveästi miten tulen pärjäämään. Treenejä lisättiin yksi, SEKÄ ruokaa vähennettiin. Isoimpana harmina on, että prodepatukat vietiin pariviikkoa sitten ja nyt pudding ja prodepannaritkin. Onneksi maapähkinävoi jäi!<3




Mielialat ovat heitelleet vähäsen. Välillä olen väsynyt ja parina päivänä en olisi jaksanut kävellä edes töistä kotiin. Toisinaan taas mulla on hyvinkin energiaa ja olen suurimmaksi osaksi kuitenkin iloinen. Toivon mukaan näitä iloisia ja energisiä päiviä riittää, vaikka kiristelläänkin kokoajan enemmän. Olen aina paljon iloisempi, kun mulla on hyvän tuulisia ihmisiä ympärillä tai saan kuunnella hyvää musiikkia. Tänään olin pitkästä aikaa Annabelin (kaveri, joka tulee myös kisaamaan) kanssa tekemässä aamuaeron ja poseeraamassa. Ei oltu kumpikaan posetettu pitkään aikaan niin oli hauska vaihtaa hikiset lenkkarit korkkareihin. Saatiin poseerattua ehkä puolet ajasta, kun lopuksi pistettiin kaikkia hauskoja biisejä soimaan ja eksyttiin hulluttelemaan ja tanssimaan. Meillä oli ihan älyttömän hauskaa! Sen jälkeen energiaa riitti selkätreeniin, mutta haukkareiden tullessa vuoroon, puhti oli aika lopussa. Aamuhan oli alkanut aika tuskaisesti ja ajattelin kokoajan vain, etten jaksa treenata, väsyttää, kumpa aika menisi juoksumatolla nopeammin yms.. Salilla kuluikin sellaiset 4,5h  vaihteeksi. Päivä on kuitenkin mennyt melko mukavasti ja mielikin kohosi, kun sain ruokaa. Tänään vähän aamupala venähti, kun sali aukesi vasta 12 ja sain aamupalan 1 jälkeen. Nyt täytyy vain ajatella positiivisesti niin aika kuluu ja treenit ja muut hoituu ilman stressiä. Onneksi on niin paljon tukijoita ja ymmärtäviä ihmisiä ympärillä.

Ainiin ja tossahan oli blackfridaykin! Tuli tilattua ''vahingossa'' vähän liikaa vaatteita ja tavaraa. Tilasin mm. Sixdeucelta ja beseativalta pökät, Fitnesstukusta heraa ja Better bodiesin vaatteita, Sportamorelta vaatteita ja alla olevassa kuvassa on tilaamani paketti XXL verkkokaupasta. Voisin laittaa myöhemmin  kuvia mm. vaatteista mitä tuli tilailtua. Toivottavasti saisin vain aikaiseksi ja paremman (puhelimen) kameran ehkäpä jossain kohtaa;)


Hyvää yötä ja tulevaa viikkoa!
<3:llä Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti