Sivut

tiistai 25. huhtikuuta 2017

VIIMEISTELYJÄ VIEDÄÄN (jälkipostaus)

Kisaviikko on täällä ja loppua vedetään! Ihan greissiii! Miten on mennyt? Mitkä fiilikset? Ollaanko täysillä taistossa?

Viikko on mennyt älyttömän hyvin. Olen saanut vihdoin hiilaria ja kyllä on maistunut. Nälkä on ollut myös välillä, mutta sitäkään ei ole kerennyt miettimään, sillä on ollut niin hauskaa uusien tuttavuuksien seurassa, pakkaillessa, rentoutuen ja leipoen.


Alkuviikon olen viettänyt Elixia Onkiniemessä tyttöjen kanssa. Olen pumppaillut, posetellut ja käynyt infrapunasaunassa siellä. Tämä sali on ehdottomasti suosikkini Tampereelta. Vaaleat sävyt, luonnonvalo, joka pääsee avaroista ikkunoista valloittavasti sisään, tuo kotoisan ja keskittyneet fiiliksen. Olen tottunut aina treenaamaan tällaisessa ympäristössä, jo siitä saakka, kun olen ruvennut kunnolla treenaamaan. Olen harkinnut nyt hieman jopa salin vaihtoa. Loppuviikon vietin kuitenkin kotisalillani WFC:llä. Kuinka lämmin ja kannustava tunnelma siellä oli! Todella ihanaa, kun ihmiset ovat täysillä mukana ja kannustavat. Hirveästi on tullut kehuja ja onnitteluja jo ennen kisoja. Tytöiltäkin sain todella hyvää palautetta poseerauksista ja i- kävelystä. Olen pitänyt sen hyvin oman näköisenä ja aika fiilis pohjalta olen sitä luonut ja muokannutkin, jopa nyt ihan viime metreillä.





Näin myös valmentajani ja katsoimme kuntoa. Kuulemma hyvältä näyttää, kunhan vaan saadaan nesteet kunnolla veks! Todella hyvät fiilikset jäi ja en oikeastaan itsekkään usko, että pääsin näinkin hyvään kuntoon. En malta odottaa lauantaita ja sitä kuntoa kuivattelujen jälkeen. Otan silloin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan itse painonkin, sillä haluan tietää kisapainoni, vaikka sillä ei olekkaan mitään merkitystä. Poikaystäväni on katsonut painoni nyt alkuviikosta ja katsoo vielä perjantainakin. Hauska sitten tietää, että miten ja kuinka paljon vielä viimeistelyviikolla on lähtenyt mm. nesteistä.

Keskiviikkona olikin vuorossa viimeinen lpg hoito koiville ja sen jälkeen lähdin Hämeenkyröä kohti Tiinan (TIK Salonki) blingivaltakuntaan. Tiina loihti mageet kisakynnet ja samalla reissulla näin äitiä, vanhaa työkaveria ja paria vanhaa ystävää. Ensimmäistä kertaa kerkesin tänävuonna Hämeenkyrössä käymään, ollut 40km näköjään liian pitkä matka kevään aikana. Aika vierähti älyttömän sutjakkaasti ja olin kotona vasta puol 11. Uniaika meni ja tuli vastaan, vaikka tarkoitus oli mennä ajoissa kotiin ja nukkumaan, mutta eihän se taaskaan onnistunut. Oli kuitenkin ihana nähdä tuttavia pitkästä aikaa ja jäi todella hyvä fiilinki.




Torstai meni pakkaillessa, leipoessa ja ruokia tehden. Ilta oli kriisiä täynnä ja meinasi paniikki iskeä kaikkien ruokien kanssa. Selvisin onneksi ja olin tehnyt jopa pari annosta liikaa vahingossa. Aivot eivät oikein jaksanut toimia enään silloin ja oli ehkä huonoin idea jättää ruokien teko iltaan. Kaikki tavarat tuli silti mukaan ja extraakin, olin valmis lähtöön. Perjantaiaamuun jäi  kakun koristelu ja tavaroiden tsekkaus. Lähdimme posottamaan Helsinkiin klo 11 ja olimme hyvissä ajoin paikan päällä, vaikka vessataukoja muutamaan otteeseen tulikin pidettyä:D Matka meni rattosasti hyvin tiiviissä tunnelmissa. Meitä oli takapenkki täynnä ihmistä ja tavaraa. Jalat olivat onneksi edes jonkin verran elossa Hesaan päästessä. Yövyimme Scandic Park hotellissa, joka oli virallinen kisahotelli. Olin todella tyytyväinen huoneisiin ja hotelli oli muutenkin todella siisti ja hyväkuntoinen.



Kisaviikonlopusta tulee seuraavaan posteukseen tarkemmin juttua, en kerennyt tosiaan tätä julkaisemaan viimeviikolla ennen kisoja. Nyt tulee siis tämä hieman jälkikäteen ja kisoista heti putkeen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti