Sivut

sunnuntai 6. marraskuuta 2016

HENNA 2.0

* Haluan heti alkuun sanoa, että äidinkieli ei ole vahvuuteni. Senpä takia kirjoitusvirheitä saattaa teksteissä esiintyä. Sanajärjestykseni menee yleensä sikin sokin ja vaikka tarkistaisin monta kertaa, en itse sitä aina huomaa. Siksi jotkin lauseet kuulostavat ehkä hieman sekavilta, sekä sanavalintani joidenkin korvaan.


 Vihdoin uskalsin perustaa blogin, sitähän olen miettinyt jo 5 vuotta. Olen 19 -vuotias tyttö, joka pitää painojen heiluttelusta, ruuasta, sisustamisesta, sporttisesta muodista... Haluan pitää blogin päiväkirjamaisena. Kirjoitan siis omia mietteitä, ajatuksia, arjen askaria ja mistä vain tuntuu kivalta kirjoittaa. Haluan, että voin joskus lukea omia juttujani ja nähdä mitä on tullut puuhattua, sekä nähdä oma kehitys kisoja kohti mentäessä. Kirjoitan blogia lähinnä omaksi ilokseni. (En todellakaan ole mikään asiantuntia mihinkään niin kaikki ovat vain siis omia ajatuksia/pohdintoja) Jos jotakin kiinnostaa niin lukekaa ihmeessä höpötyksiäni.

kesä 2016

Olen ollut ennen todella arka ja ajatellut aina, että mitä muut minusta ajattelevat. Viimeisen vuoden aikana olen kasvanut hurjasti ja ruvennut löytämään sen rohkean ja avoimen Hennan jota nykyään olen. Olen saanut sen ansiosta hurjasti uusia ystäviä, poikaystävän ja valmentajat elämääni. Minulla on paljon parempi olla, kun uskallan sanoa mielipiteeni ja olla sitä mitä oikeasti olen. Harvoin enään ajattelen muiden mielipiteitä, välillä saatan olla myös ehkä liiankin avoin:D Blogi on eräänlainen uusi askel minulle, haluan tehdä asoita mistä pidän. Enkä jälkeempäin harmitella, että miksi en tehnyt.



kesä 2016, välidieetin loppuvaihetta


Salilla olen treenannut jo ylä-aste ikäisestä saakka aina silloin tällöin, mutta tavoitteellisesti rupesin treenaamaan n. 3-4 vuotta sitten. Olen ollut ylipainoinen, ajanut itseni ylikuntoon, ollut hiilarikammoinen yms. Nyt olen älyttömän iloinen, että sain valmentajat joiden avulla haluan saada näistä kierteistä ja muista lopun. Olen aina treenannut kovaa, mutta syöminen on ollut suurin ongelmani. Haastavaa se on vieläkin, sillä välillä on täysi into syödä pilkulleen ja välillä tulee todella vaikeita hetkiä ja vain herkut maistuisi. Tämähän on kuitenkin todella tuttua monelle. Nyt olen treenannut huhtikuusta saakka valmentajieni kanssa ja toissapäivänä minulle ehdotettiinkin, että haluaisinko lähteä jo ensikevään kisoihin. Se tuli aivan puun takaa, sillä tavoitteemme oli ollut syksyn kisat ja niihin olin ajatukseni laittanut. Salaa olin kuitenikin toivonut, että pääsisin jo keväällä. Kunto oli edennyt jo sen verta, että sinne ollaan sitten menossa. HUIPPUA (ja todella jännittävää)!

Olen nuorempana harrastanut monta vuotta kuvataidekoulua, käsityöpajaa ja ratsastusta. Niiden seassa on myös lyhytaikaisempia harrastuksiakin. Olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut liikunnasta ja harrastanut sitä jossakin muodossa.



-Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti